maandag 23 januari 2012

Dankbaar voor alle lezers van dit blog

Dit nieuwe weblog is nu bijna twee weken 'in de lucht' en de reacties tot nu toe zijn erg bemoedigend. Dank jullie wel hiervoor!
Even een klein overzichtje: al 12 volgers met een Google account, gemiddeld zo'n 60 nieuwe bezoekers per dag en rond de 30 terugkerende bezoekers. Geweldig. Blijkbaar is er toch behoefte aan het delen van ervaringen en vinden velen herkenning hier.
Ook heeft een aantal moeders gereageerd op de gepubliceerde berichten maar ook heel veel hebben de moeite genomen om mij te mailen. Sommigen deelden zelfs een deel van hun leven en de moeilijkheden waar ze tegen aanlopen. Ook heb ik veel reacties gehad van moeders die zeiden dat ze blij waren dat er zo'n soort weblog is opgezet omdat ze het in Nederland nog niet tegengekomen zijn. Geweldig ook dat een moeder schreef dat ze een band met mij voelde terwijl we elkaar nog nooit gezien hebben! Bijzonder...ik ben er zeer dankbaar voor.
Blijkbaar was dat verlangen dat ik al lange tijd had om dit weblog op te zetten er niet zomaar..

Voor wie het leuk vindt: er is nu ook een Facebookgroep voor de 'manager van het gezin'. Het is een besloten groep wat wil zeggen dat je je er eerst moet aanmelden bij de groep. Ik zal je dan toegang geven tot de pagina en vervolgens kun je als je wilt meepraten over diverse onderwerpen die op dit weblog zijn gepubliceerd. Mensen die geen lid zijn van deze groep kunnen de berichten niet lezen.
Misschien is dit iets voor jou? Meld je dan hier aan op Facebook

Veel moeders voelen toch enige aarzeling om te reageren of om zich aan te melden als volger. Probeer het gewoon eens zou ik zeggen. Ook jouw verhalen, ideeën en tips zijn van harte welkom. We hebben elkaar zo nodig! Je kunt nu ook anoniem reageren op dit weblog als je niet wilt dat je naam bekend wordt. Je reactie wordt wel altijd eerst even gecontroleerd voor hij zichtbaar wordt.
Ik hoop en bid dat velen de stap zullen zetten zodat we elkaar kunnen blijven bemoedigen en opbouwen.

7 opmerkingen:

  1. Hallo

    Ik ben ook dankbaar voor je blog.
    Heb me net als vriend aangemeld via faceboek.
    Ik weet het weer een andere naam, nog steeds de zelfde persoon. Ineke is mijn roepnaam en met de Y mijn officiële naam.

    Veel sterkte en zegen met je blog.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ineke en Rita, bedankt voor jullie reacties! Welkom op Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Viavia kwam ik op je weblog, grappig, de 2 boeken die jij links hebt staan (de homeplanner en een vrouw naar Gods hart) gebruik ik ook allebei dagelijks. Erg fijn allebei! Ik (30) ben moeder van vijf kinderen en toendertijd bij de oudste bewust gestopt met werken, sinds half 2006 werk ik één avondje in de week. Maar eigenlijk voelt dat niet echt als werk, al is het dat natuurlijk wel ;-) Dus voor mijn gevoel ben ik ook 'gewoon' een thuisblijfmoeder ;-)

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk je hier ook weer tegen te komen Mirjam. Bedankt voor je reactie.

      Verwijderen
  4. Kennen wij elkaar dan al?? Ik ben af en toe een zeef hoor, dus vergeet wel eens wat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk Mirjam, in ben in je war met een 'andere' Mirjam. Het blijft leuk je hier te ontmoeten :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis