dinsdag 22 mei 2012

Hoe heten onze kinderen ook alweer?



Persoonlijk geniet ik altijd erg van de website van het enorme grote gezin 'The Duggar family'. Inmiddels telt het gezin van Jim Bob en Michelle Duggar 19 kinderen. Het is een groot maar ook een christelijk gezin. Wanneer je leest op hun website wat er zoal gebeurt in zo'n huishouden ben je nog wel even bezig....Voor degene die er ook van wil genieten zie de website van The duggarfamily

Een poosje geleden vond ik een 'blooper' van hen uit 2007. Erg leuk om te kijken!

Ja, dat is een risico....als je zoveel kinderen hebt, is het wel moeilijk om al hun namen te onthouden....zeker als ze ook allemaal nog beginnen met een 'J'.

Onlangs kwam ik op de mooie website van Marjolein God en gezin ook een stukje tegen en het blijkt dat er ook televisie-uitzendingen van deze familie zijn verschenen. Weet iemand ook of er misschien dvd's van verschijnen in Nederland?


9 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk om te lezen over die familie.
    Daar ben ik voorlopig nog wel even zoet mee!
    Bedankt voor dit leuke bericht.
    Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee of er DVD's zijn, maar je kunt de uitzendingen wel terugkijken op de website van Net5.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stukje, Wendy. Ik heb zo ontzettend veel geleerd van deze familie. De manier van reageren op elkaar, de gastvrijheid, de liefde voor God die gedeeld word, samen Bijbeltijd houden etc.

    Nu is er elke werkdag op Net5 een aflevering te zien om 18.30 en je kunt de herhalingen zien op www.net5.nl en dan gemist en dan kijken bij 'ons leven met 18 kinderen'. Ook kun je hun boeken en DVD's bestellen bij Amazon.com en misschien ook wel bij bol.com.

    Groetjes en veel zegen bij al het goede (blog)werk dat je doet!!!

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolein.
      We kunnen inderdaad veel van ze leren, maar dat doe ik van jullie als meelezers net zo goed hoor. Ook jouw blog vind ik altijd mooi en inspirerend.

      Verwijderen
  4. Het lijkt me een heel leuke familie hoor, en best leuk om er wat over te zien, maar er bekruipt me dan wel altijd het gevoel dat veel dingen wat in scene zijn gezet. Ik kom zelf uit een gezin van twaalf kinderen en we hadden echt maar 1 wasmachine en 1 normale koelkast. En een gewoon huis met een tweedehands auto in een gewone straat. En niet eens een vaatwasser.
    Ik krijg bij dat gezin meer het gevoel van een 'bedrijf' dan van een gezin. Mijn zwager komt uit een gezin van 16 kinderen en die hadden het ook niet zo luxe voor elkaar als de Duggars! Het komt allemaal een beetje overdreven op me over, maar wij zijn dan ook Nederlanders en geen Amerikanen!

    groetjes, Geke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap wat je bedoelt Geke. Ik denk zeker dat het een cultuur verschil is en zij gewoon anders met dingen omgaan dan wij.
      Zelf haal ik de goede, leerzame dingen eruit en daar probeer ik wat mee te doen. De rest leg ik gewoon weer aan de kant. Ieder gezin en iedere familie is uniek, de één is niet beter dan de ander. We zijn wel anders en daarom kunnen we leren van elkaar denk ik.

      Verwijderen
  5. hallo,
    Misschien reageer ik wat laat maar ik kwam je nu pas tegen ik ben ook best fan van deze familie en zij hebben ook een blog die word beheerd door iemand daar kan je veel aflevering op terug kijken .duggarsblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Ik volg dit blog inderdaad ook al een tijdje. Er staan veel leuke en leerzame dingen op. Dank je voor de tip.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis