Welke vrouw wil jij zijn?


Bron: http://god-en-gezin.blogspot.nl/

Reacties

  1. Die heb ik al eens voorbij zien komen... Maar nog steeds goed om over na te denken en mijzelf eraan te toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leerzaam voor mezelf. Ik wil graag lijken op een Abiding woman, maar daar hapert het heus nog wel eens aan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg, dit! Deze ken ik nog niet. Mag ik het ook weer delen via mijn blog? Zo kunnen we elkaar helpen om vrouwen naar Gods hart te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prima hoor Loïs, als je de bron maar blijft vermelden is het goed.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!