Mooie weblogs


Onlangs kreeg ik van een lezeres van dit weblog een lijstje met bemoedigende Engelstalige weblogs.
Ik wil ze jullie niet onthouden:

www.aholyexperience.com –  diepgaand, poëtisch, helaas wel moeilijk Engels
www.itakejoy.com – blog van Sally Clarkson, schrijfster van De roeping van het moederschap 
www.backtoancientways.blogspot.be – een Zuid-Afrikaanse moeder die een mooie inkijk in haar leven en gezin geeft
www.proverbs14verse1.blogspot.be –  niet zo bemoedigend, maar af en toe interessante topics
www.ccostello.blogspot.be – een Joodse vrouw die schrijft over haar leven thuis
www.thehomespunheart.blogspot.be/ - een vrouw die van alles iets moois weet te maken.

Reacties

  1. Mooie tips Wendy, bedankt! Een paar kende ik ook en de andere ga ik zeker lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blog over het leven van een joodse vrouw in Israël sprak me erg aan. Het blog staat op m'n leeslijst, bedankt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!