De chaos de baas (2)

In het vorige stukje over het boek 'De chaos de baas' heb ik een stukje gedeeld uit hoofdstuk 1 die de titel draagt: 'Diagnose: Stress'. Niet elke moeder die thuis voor haar kinderen zorgt ervaart dit maar er zijn veel moeders die hier toch in meer of mindere mate mee worstelen.

Naarmate ik verder lees in het boek, krijg ik steeds meer de neiging om hele stukken over te typen en met jullie te delen. Dit is helaas niet toegestaan en daarom heb ik voor mijzelf toch besloten om het bij deze twee blogberichten te houden. (Ik hoop niet dat jullie het mij kwalijk nemen).

Eigenlijk wil ik jullie van harte uitdagen het boek gewoon te gaan lezen. ( Het is ook bij de bibliotheek aan te vragen). Hoe verder je leest in het boek, hoe minder negatief en hoe meer oplossingsgericht de schrijfster wordt. Er staan verschillende korte testjes in het boek en ook geeft ze aan het einde van elk hoofdstuk een aantal tips waar je mee aan de slag kunt.
Een blogleester wees mij er nog op dat de schrijfster zelf ook weblog bijhoudt. Het is in het Engels weliswaar maar het blog is de moeite waard. De link vind je in de reacties onder het vorige bericht.

Reacties