woensdag 20 augustus 2014

Inspirerend...

Inspirerend... alleen het woord al vind ik mooi en nodigt uit tot nieuwe dingen zien, bedenken of ontdekken. Deze keer heb ik wat inspirerende dingen voor jullie:

Nieuwe achtergrond
Ten eerste heb ik de achtergrond van mijn weblog een beetje opgefrist. Hopelijk stemt het jou vrolijk en is het voor jou ook inspirerend om weer met frisse moed aan de gang te gaan als manager van het gezin. Wat is het toch geweldig om voor je kinderen te kunnen zorgen of ze nu klein óf groot zijn.
Persoonlijk blijft het voor mij een grote uitdaging de komende tijd weer eens wat nieuwe, frisse gerechten op tafel te zetten. Vaak schiet dat er toch weer bij in door allerlei bezigheden. Gelukkig word ik hierin wekelijks gestimuleerd door mijn zus die erg van gezond kokkerellen houdt. Binnenkort volgt overigens een leuk blogbericht van haar. Houd dit weblog in de gaten!

#100happydays
Al 50 dagen plaats ik een foto op dit weblog onder het menu '#100happydays'. Elke dag is er wel iets waar ik dankbaar voor ben en ik dit probeer ik ook de komende 50 dagen d.m.v. een foto vast te leggen. Als je het leuk vindt, kun je mij blijven volgen.

Vakantie en school
De vakantie van mijn man is hier helaas weer voorbij en ook de oudste zoon moet deze week alweer naar school. De anderen zijn nog even thuis maar het echte 'vakantiegevoel' - wat dat dan ook precies mag wezen - is wel een beetje weggezakt. We gaan weer heerlijk aan de slag in huis! (Daar kan ik dan ook wel weer van genieten). Op mijn weblog 'Christelijk Opvoeden' wil ik binnenkort een stukje schrijven over ons gezin en hoe het is als de kinderen 'uitvliegen'. Je bent welkom om het daar over niet al te lange tijd te komen lezen.


Organizing Agenda
Wat ik ook erg inspirerend vind, is de nieuwe Organizing agenda van 2015. Ik heb hem helaas nog niet in huis maar heb al wel op de website zitten kijken. Je kunt hem hier bestellen als je hem zou willen kopen. Binnenkort zal ik wat uitgebreider aandacht besteden aan deze superhandige agenda.


Schoolspullen
Schoolspullen kopen voor en met de kinderen vind ik iets geweldigs. (Ik zou graag zelf weer teruggaan naar de schoolbanken). De kinderen zelf houden er niet van en kijken er vaak bij op een manier van 'het moet maar weer'. Ik word altijd blij van nieuwe agenda's, leuk kaftpapier en een stapel mooie schoolboeken en schriften. Het schoolboeken kaften is hier overigens een vast ritueel, dat doen we namelijk samen. Na verloop van jaren hebben we hier een goed en handig systeem in ontwikkeld zodat het lekker snel verloopt.

Nieuwe website!
Graag kom ik nog even terug op mijn laatste blogberichtje want ik vind het veel te leuk om te vertellen dat mijn nieuwe website www.wendyborn.nl nu echt 'in de lucht is'. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.


Heb jij of hebben jullie kinderen nog vakantie? Geniet je ervan of ben je stiekem wel weer een beetje blij als ze naar school zijn? 
Wat heb jij voor (inspirerende) ideeën voor het nieuwe seizoen als 'manager van het gezin'. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis