Mozaïeken... een hele kunst

Ruim een week geleden heb ik tijdens een dagje uit van het werk van mijn man een workshop mozaïeken gevolgd. Nu had ik wel eens van mozaïeken gehoord maar het zelf nog nooit gedaan. Het was erg leuk om eens te doen! Wanneer je intensief bezig bent, vliegen er zomaar twee uur voorbij ;)

(Vind je het leuk om ook eens een workshop te volgen? Kijk dan eens op www.crea-bijtje.nl )

Al weken was ik aan het zoeken naar een geschikt schaaltje om mijn eieren op een handig manier te kunnen bewaren. Toen ik mocht kiezen uit verschillende voorbeelden, was mijn keuze voor deze haan snel gemaakt.







Alle krieleitjes liggen nu netjes op volgorde in de schaal.



 Heb of neem jij wel eens tijd voor een (creatieve) hobby? Zo ja, wat vind jij leuk?
Wat zou jij nog wel eens willen leren op dit gebied?




Reacties