Organizing Agenda 2015

In een blogberichtje van augustus had ik al aangekondigd dat ik nog een keertje wat extra aandacht wilde besteden aan de Organizing Agenda van 2015. - een praktische agenda om je werk als 'manager van het gezin' te plannen en organiseren.

Als je eenmaal de Organizing Agenda gebruikt hebt, wil je nooit meer iets anders. (Ik tenminste niet). Hij is zo overzichtelijk, praktisch en inspirerend. In de weekplanner van de Organizing Agenda 2015 kun je uiteraard je afspraken en to do's kwijt, daarnaast is er ook ruimte voor boodschappen, maaltijdplanning en huishoudelijke klussen. Nieuw zijn de maandelijkse takenplanner en de budgetplanner, voor extra overzicht in je uitgaven. Speciale stickers helpen je om terugkerende of belangrijke gebeurtenissen te markeren. En met de handige planners voor o.a. onderhoudsklussen, vakanties en feestdagen houd je een goed overzicht.
Budgetplanner

Alles wat je nodig hebt voor een goed georganiseerd leven:
Nieuw: maandelijkse taken- en budgetplanner
Verticale weekindeling op twee pagina's
Planners voor huishouden, klussen, leen- en uitleen, vakantie en kerst
Plastic insteekmapjes voor passen, foto's of bonnen
Vier vellen herinneringsstickers
Invulpagina voor gedenkwaardige momenten
Geheugensteuntje voor wachtwoorden
Inspirerende columns van professional organizers en coaches
Nieuw: bewaarwijzer groenten en fruit, overzicht seizoensgroenten

Extra: exclusieve kortingsbonnen voor korting op organizingartikelen, boeken en cursussen.

Handige stickers

Overzichtelijk en praktisch
Voor een goed overzicht staat één week op twee pagina's, door het handzame A5 formaat kun je de agenda overal mee naar toe nemen. De agenda is geïllustreerd met full colourfoto's en heeft een duurzame hardcover gebonden met ringband, waardoor hij gemakkelijk open blijft liggen op de betreffende week.

Ook deze keer kan ik niet anders dan hem van harte aanbevelen!
Wie wil kan hem hier bestellen of kopen bij Bruna.


Reacties

  1. Wij hebben net een andere planner gekocht bij primera voor 2015.
    Zal 'm binnenkort op m'n blog laten zien.
    Ik zou alle planners die er te koop zijn wel willen hebben, zó leuk vind ik ze.
    Ben nou eenmaal een planner!
    Bedankt voor je leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben de hele avond al zoet met je weblog!
    Wat heerlijk om te lezen over een thuisblijfmoeder die christen is en haar huis netjes houd :).
    Ben zelf moeder van twee jonge kindjes en sinds een jaar fulltime thuis. Op dit moment erg aan het worstelen met thema's als waardering (willen, maar soms niet krijgen), onvoorwaardelijk geven (aan man en kids, in het huishouden, schoonmnaken en zorgen 'om niet'), en voldoening.
    Jouw blog lezen is fijn! Ik blijf hier zeker komen, dank je wel!

    A

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen Arike, dank je wel voor je positieve reactie. Ik wilde je al wijzen op de bijbehorende groep op Facebook maar ik zag dat je die al gevonden had ;)
      Nogmaals dank voor je bemoedigende woorden.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!