maandag 2 maart 2015

Organizing tips (3) - Voorraadpotten organiseren

Is bij jou je keukenkastje met voorraadpotten ook altijd zo rommelig?
Bij mij lag op een gegeven moment van alles door elkaar. Zowel aangebroken als ongeopende zakjes en pakjes. Ook zat alles in allerlei verschillende soorten bakjes en doosjes. Kortom, onoverzichtelijk en rommelig.

Sinds kort heb ik een flink aantal doorzichtige voorraaddozen verzameld (zowel oude van de chinees als nieuwe uit de winkel) en heb op elke doos een label geplakt zodat direct duidelijk is wát erin zit en hoeveel er nog inzit. De doosjes die ik het meest gebruik zet ik bovenop, de andere staan eronder.

Hopelijk inspireert het jou ook om weer eens lekker in je keuken aan de slag te gaan en te organiseren.

2 opmerkingen:

  1. Netjes. Misschien wel handiger dan glazen potten want dit is stapelbaar. Ik ga het overwegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er netjes uit zeg! Je zet me aan het werk, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis