zondag 26 april 2015

Bidden brengt je hart tot rust - Elizabeth George

'Bidden brengt je hart tot rust - De weg naar meer vrede en minder spanning'

Vorig jaar juni is dit prachtige boekje over bidden verschenen van Elizabeth George. Het ligt bij mij nog steeds onder handbereik en het bemoedigt mij keer op keer.

Puttend uit eigen ervaringen deelt ze haar inzichten, oprechte gebeden en favoriete bijbelverzen met haar lezers om te helpen de meest moeilijke dingen van het leven aan te kunnen.

Vandaag werd ik bemoedigd door dit gebed:



Het boekje bestaat uit acht onderwerpen en over elk onderwerp schrijft ze een inleiding, een paar praktische tips en tot slot een gebed dat onderbouwd is met een passend Bijbelvers.

De onderwerpen waarover Elizabeth schrijft zijn:

- Ga je gebukt onder verantwoordelijkheden?
- Ben je bang voor wat er zou kunnen gebeuren?
- Zie je op tegen het nemen van beslissingen?
- Ben je bezorgd over je familie?
- Maak je je zorgen over je gezondheid?
- Ben je ongerust over je financiën?
- Maak je je druk over wat anderen van je denken?
- Ben je teneergedrukt door zonde?

Het boekje is prachtig geïllustreerd en is een prachtig cadeautje voor jezelf of om weg te geven!



1 opmerking:

  1. Wat een mooi boekje lijkt me dat.
    Ik lees graag boeken van E.George en deze ken ik nog niet.
    Bedankt voor t delen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis