Nieuwtjes, giveaway en een bemoediging

Misschien hebben jullie mijn bericht 'Schrijfnieuwtjes' al gelezen op één van mijn andere weblogs www.eenpassievoorschrijven.blogspot.nl? Zo niet, dan nodig ik jullie van harte uit daar eens een kijkje te nemen. Je kunt hier iets lezen over mijn nieuwe boek over stille tijd maar ook over het nieuwe weblog www.liefdeentrouw.blogspot.nl dat ik onlangs online gezet heb. Je bent ook van harte welkom in de bijbehorende Facebookgroep over het huwelijk.

Op mijn weblog www.christelijkopvoeden.blogspot.nl kun je een Giveaway vinden van twee boekjes van Jim en Elizabeth George. Heb jij een tienerzoon of -dochter, dan is dit misschien ook wel wat voor jou.

Wanneer je een overzicht willen hebben van al mijn weblogs, kun je het beste kijken op mijn algemene website www.wendyborn.nl. 

Tot slot nog een mooie bemoediging voor jullie voor vandaag uit een dagboekje van Elizabeth George.

Kijken en doen!
De achttiende-eeuwse prediker Jonathan Edwards was gezegend met een vrouw die voor zijn huis zorgde. Sarah was absoluut een vrouw die God diende in haar gedachten en daden. En dat liet ze zien in de manier waarop ze haar man steunde. Op een dag keek Jonathan op van zijn studieboeken en vroeg aan Sarah:' Is het nog geen tijd dat het hooi wordt gesneden?' Omdat ze zorgde voor alles wat haar lief en dierbaar was, kon ze zeggen: 'Het ligt al twee weken in de stal'.
Je kunt zo veel betekenen als je zorgt voor wat er bij jou thuis nodig is. En je kunt je man enorm steunen door aandacht te hebben voor zijn noden en behoeften en daarin te voorzien.


Wat zou jij vandaag kunnen doen om je man te verrassen met iets dat hij niet zou verwachten?

Reacties

  1. Leuk citaat. Dat hij dat niet door had zeg, dat ze dat al gedaan had ...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!