Make every day count - Natural gezinsagenda 2016

Het is alweer september en dat is voor mij altijd een maand waarin ik weer ga 'speuren' naar een nieuwe agenda voor het volgende jaar. Deze keer liep ik nieuwe, handige agenda aan. Het is de Natural gezinsagenda van Ark Media met de titel  Make every day count.

Deze agenda bevat moderne, strak vormgegeven, rustige overzichten die ruimte bieden voor gezinsleden. En extraatjes als leuke invullijstjes en notities om in te vullen.
De handzame agenda bevat bovendien een plastic opberghoesje en een liniaal. Door de handige ringband is hij gemakkelijk in het gebruik. De agenda heeft een harde kaft, waardoor deze wel netjes blijft door de veelheid van gebruik en oogt ook wel chique door het prachtige naturel kleurenpalet.


Je kunt hier nog meer pagina's van de agenda inkijken.

Je kunt de agenda natuurlijk invullen met bezigheden voor je hele gezin maar je kunt de extra hokjes juist ook gebruiken om bv. klusjes in te schrijven of hetgeen je wilt eten voor die dag. Ik heb idee├źn genoeg om de agenda te kunnen vullen!

De Natural agenda is tevens verkrijgbaar in een klein formaat: Natural agenda2016.

Heb jij al een agenda voor het nieuwe jaar? Welke ga jij gebruiken?

Reacties

  1. Als vrijwilligster in een evangelische boektiek heb ik al heel veel agenda's in de hand gehad.
    Die agenda is ook mooi maar mijn voor keur gaat op dit moment uit naar de vrouwenagenda van Majestically - http://www.majestically.nl/producten-van-de-voorpagina/3804-vrouwenagenda-majestically-2016.html - Dat vind ik een mooie rustige agenda met mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komend jaar ga ik voor de agenda van Daphne's Diary. Ik had wel zin in wat nostalgische plaatjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Daphne's Diary is ook prachtig vormgegeven! Naar de inhoud heb ik eerlijk gezegd niet gekeken.

      Verwijderen
  3. Ik hadden een mooie agenda maar ik schreef er bijna niet in. Volgend jaar doe ik het zonder. We hebben een grote kalender aan de muur hangen. Daar schrijft iedereen zijn dingen op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij gebruiken de gezinsplanner die inieder geval de laatste twee jaar verkrijgbaar was bij de boeken voordeel. Jammer dat ik geen foto kan laten zien;-)
    Voor elk van de gezinsleden (6) is er een kolom om in te vullen. Heerlijk om zo t overzicht te kunnen hebben.

    Annegreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik zoek altijd in september onze nieuwe agenda uit. Dit jaar gekozen voor De Lekker Leven Jaaragenda 2016, ook van Ark Media. Naast mijn vaste wensenlijstje (week begint op zondag, liniaaltje, plastic hoesje), hebben de dagblokjes ook lijntjes. Hier ben ik helemaal blij mee :).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!