Lekkers uit mijn keuken - mijn online kookboek

Ik ben dankbaar voor een heerlijke keuken...

Wanneer ik naar het kookblog van mijn zus 'De keuken van Martine' kijk, word ik wel eens een klein beetje jaloers. De recepten zijn niet alleen erg goed maar ook de afbeeldingen zijn (bijna) professioneel. Maar - eerlijk is eerlijk - ze heeft hier dan ook een workshop voor gevolgd :)
Mijn 'receptenboek', zoals ik het maar even noem, oogt niet heel professioneel maar alle recepten die ik plaats, zijn de moeite waard. Hebben jullie al eens een kijkje genomen? Om het nu echt een blog te noemen gaat wat te ver. Het is meer mijn online kookboek waar ik mijn eigen, nieuwe recepten op plaats. Ik print ze zelf dan weer uit en stop ze in mijn kookboek.

De afgelopen tijd maakte ik zelf pesto, bakte ik een havermoutcake en een bosbessenplaatcake, probeerde ik eens een appel-speculaascrumble, quiche lorraine, omelet met komkommer en kip en maakte ik mijn eigen kip-sate! En... als ik de reacties van de gezinsleden zo beluisterde, was het allemaal geslaagd.
Wil je ze ook eens proberen? Kijk dan eens in mijn kookboek. Je kunt ook er ook komen via de link bovenaan in de menubalk. Veel kook- en bakplezier!

Heb jij ook een online kookboek of een blog waarop je recepten staan? 




Reacties

  1. Als ik jouw blog lees en zie wat jij allemaal te delen hebt aan en met mensen, dan ben ík wel eens jaloers. Ik kook leuk en maak mooie foto's, maar het voelt soms behoorlijk oppervlakkig allemaal.
    En je onderschat jouw kookwerk hoor! Kijk maar eens bij mijn oude foto's, die lijken op die van jou! Dus: blijven oefenen en misschien een keer een fotografielesje bij je zusje nemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, ik kook en bak ook graag dus ik ga zeker even kijkje nemen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!