donderdag 22 september 2016

Organizing Agenda 2017

Als je eenmaal de Organizing Agenda gebruikt hebt, wil je nooit meer iets anders, althans... ik niet. Hij is zo overzichtelijk, praktisch en inspirerend. In de weekplanner van de Organizing Agenda 2017 kun je uiteraard je afspraken en to do's kwijt, daarnaast is er ook ruimte voor boodschappen, maaltijdplanning en huishoudelijke klussen. De maandelijkse takenplanner en de budgetplanner zijn ook deze keer weer terug te vinden. Die laatste is vooral erg handig voor extra overzicht in je uitgaven. Speciale stickers helpen je om terugkerende of belangrijke gebeurtenissen te markeren. En met de handige planners voor o.a. onderhoudsklussen, vakanties en feestdagen houd je een goed overzicht.

Door het handzame A5 formaat kun je de agenda overal mee naar toe nemen. De agenda loopt van januari tot en met december 2017. Eén week staat op twee pagina’s en iedere maand heeft een eigen kleur. De agenda is geïllustreerd met full colour foto's en heeft een duurzame hardcover gebonden met ringband, waardoor hij gemakkelijk open blijft liggen op de betreffende week. Hij heeft dezelfde indeling als de complementaire Homeplanner 2017, een praktische familieplanner voor thuis op A4 formaat. Perfect om samen te gebruiken en via de webshop van Plan-Point als voordeelpakket te bestellen.
Er hadden wat mij betreft wel wat meer plastic insteekhoesjes voor en achter in de agenda mogen zitten maar omdat ik deze agenda al jaren gebruik, haal ik de hoesjes uit de agenda van vorig jaar en schuif ik deze er zo in. (Ideaal zo'n ringband). De voorkant van de agenda is dit jaar erg leuk. Door de roze kleuren, oogt de agenda fris. Als je een aantal bladzijden van de agenda wilt inzien, kijk dan even hier.

In september lanceert Plan-Point ook een nieuwe variant op deze agenda. Het betreft een losbladige Organizing Agendavulling 2017: de vertrouwde Organizing Agenda in een losbladige uitvoering voor dezelfde prijs. Deze laatste uitgave heb ik nog niet gezien of in mijn handen gehad. Misschien is hij uitgave wel nóg handige dan de basisuitvoering met de ringband. Ik houd het in gedachten voor een volgende keer.

Uitgever: Plan-Point
Omvang: 196 pagina's
Formaat: 195 mm x 160 mm
ISBN: 9789078942207
Prijs: € 14,95

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis