Een paar leuke wetenswaardigheden

Deze keer wil ik jullie een paar leuke wetenswaardigheden doorgeven:

1) Misschien hebben jullie inmiddels gezien dat ik een reactie op het televisieprogramma waarin ons gezin te zien was, heb geplaatst onder het vorige blogbericht. Hierin wordt ook nog gelinkt naar het weblog Het Moederfront waarin Nicole Oriëns nog een 'kritische noot' heeft geplaatst...en terecht! ( Achteraf gezien had ik beter het woord 'carrière' kunnen gebruiken dan 'ontwikkeling'.) 
Voor degenen die het programma nog terug willen kijken: klik HIER.

2) Begin januari was er nog een 'manager van het gezin' te zien op de televisie. Haar naam is Beatrijs Hofland. Het programma waarin ze te zien was, was Debat op 2 en ging deze keer over de bezuinigingen in de kinderopvang. Wie het leuk vindt om dit programma nog eens terug te zien, kan het HIER kijken. Beatrijs heeft ook een eigen weblog waar ze er het een en ander over schrijft: www.hoflandschrijft.blogspot.nl
Misschien kunnen we haar bemoedigen met een reactie?

3) Kennen jullie de website van de NBPO? Het is de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professionele Organizers. Nu denk je misschien: 'Wat moet ik daar nu mee, ik ben geen professionele organizer'.  Helemaal waar natuurlijk maar we kunnen hier als managers van het gezin ons voordeel mee doen. Veel van deze organizers geven namelijk met enige regelmaat een nieuwsbrief uit waar veel huishoudelijke en opruimtips in staan. Hier hebben we denk ik allemaal wat aan!!
Op de website kun je aan de linkerkant klikken op 'organizers' en daarna op 'overzicht organizers'. Je krijgt zo een hele lijst in beeld, elk met een link.


Reacties

  1. Hoi Wendy,
    Wat leuk om jou zo op m'n scherm te zien en een klein stukje van jouw gezinsleven.
    Kort maar krachtig :een niet werkende moeder bestaat niet!
    Die hou ik erin.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!