Familie in het zonnetje

Graag wil ik jullie via dit bericht gewoon eens een keer bedanken voor het feit dat jullie zo trouw dit weblog lezen. Hoewel er niet bijzonder veel gereageerd wordt, weet ik dat dit weblog van Manager van het gezin ruim 3000 keer per maand bezocht wordt. Het is geweldig om te horen en te lezen dat jullie door mijn weblog bemoedigd en geïnspireerd worden. Ik ben er dankbaar voor.

Nu ben ik natuurlijk niet de enige die één of meerdere weblogs beheer. Enkele familieleden hebben namelijk ook prachtige websites! Voor één keer deel ik graag de links naar hun website of weblog. Ik nodig jullie van harte uit om er eens een kijkje te nemen:





  • Onze dochter Anne, die in het voorjaar van 2015 hoopt af te studeren aan de Kunstacademie, publiceert steeds meer werk op haar website www.anneillustrations.com 




  • Mijn zus heeft al een aantal jaren een geweldig kookweblog - De keuken van Martine - op www.dekeukenvanmartine.nl  (Als je nog een pizzasteen wilt winnen, zou ik zeker even gaan kijken).



  • In februari hebben mijn zus Martine en ik onze moeder - Annie van den Brink - een eigen website cadeau gedaan voor haar verjaardag. Zij maakt al zo lang zulk prachtig werk, dat het tijd werd om meerdere mensen hiervan mee te laten genieten. Neem eens een kijkje op www.annievandenbrink.blogspot.nl 






Reacties

  1. Lekker hoor, in dat zonnetje! Ik word er warm van zus. Dank! We zijn gezegend met een heerlijk gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk ik ga eens even bij ze binnen gluren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!