VRAAG VAN DE WEEK (30): Wat vind jij de leukste dag?

Eerlijk is eerlijk. Het idee van dit blogberichtje heb ik niet zelf bedacht. Regelmatig word ik geinspireerd door medebloggers. Deze keer was het Teunie Luijk. Als je haar weblog nog niet kent, kan ik je aanraden eens een kijkje te nemen. Erg inspirerend!

Op het weblog van Teunie stond een leuk stukje over de leukste dag van de week die bij haar de vrijdag is!
Al lezend vroeg ik mij af wat ik eigenlijk de leukste dag van de week vind. Begrijp me goed, ik ben dankbaar voor elke dag die ik krijg, maar sommige dagen 'voelen' net iets anders dan andere.
In gedachten ben ik alle dagen van de week eens langsgegaan en eerlijk gezegd kom ik toch ook tot de conclusie dat naast de heerlijke, rustige zondag, de vrijdag wel een hele leuke dag is. Vaak bak ik wat lekkers voor 's avonds, komen de kinderen en mijn man al wat eerder thuis dan normaal en ruikt het huis naar vers brood met lekkere soep. Soms komen 's avonds ook nog onze dochter en schoonzoon op 'bezoek' en hebben we met elkaar een gezellig avond. Het vooruitzicht op een paar vrije dagen stemt iedereen vrolijker!

Wat vind jij de leukste dag van de week en waarom? 

Het is toch wel leuk om af en toe een 'vraag van de week' te stellen hoewel ik niet zal beloven dat er iedere week een vraag komt. Misschien kan ik het beter vraag van de maand noemen ;) Wil je de andere vragen teruglezen? Kijk dan even aan de zijkant van mijn weblog onder het menu 'Vraag van de week'.


Reacties