Organizing Agenda 2016

Ook de nieuwe Organizing Agenda van 2016 is weer overzichtelijk, praktisch en inspirerend. Ik deelde onlangs al een artikel over een andere agenda maar nu ik een recensie-exemplaar van de Organizing Agenda in mijn handen heb, twijfel ik of ik beide agenda's zal gaan gebruiken maar dan voor verschillende dingen. (Schrijven blijft immers een passie van mij ;) )

In de weekplanner van deze agenda kun je uiteraard je afspraken en to do's kwijt, daarnaast is er ook ruimte voor boodschappen, maaltijdplanning en huishoudelijke klussen. Voor nog meer overzicht is er een maandelijkse takenplanner en de budgetplanner, voor extra overzicht in je uitgaven. Speciale stickers helpen je om terugkerende of belangrijke gebeurtenissen te markeren. En met de handige planners voor o.a. onderhoudsklussen, vakanties en feestdagen houd je (bijna) alles onder controle.

DE AGENDA BEVAT OOK NOG:
  • Maandelijkse taken- en budgetplanner
  • Verticale weekindeling op twee pagina's
  • Planners voor huishouden, klussen, leen- en uitleen, vakantie en kerst
  • Plastic insteekmapjes voor passen, foto's of bonnen
  • Vier vellen herinneringsstickers
  • Invulpagina voor gedenkwaardige momenten
  • Geheugensteuntje voor wachtwoorden
  • Inspirerende columns van professional organizers en coaches
  • Bewaarwijzer groenten en fruit, overzicht seizoensgroenten
Extra: exclusieve kortingsbonnen voor korting op organizing- en schoonmaakartikelen, cursussen en coaching.



De agenda loop van januari t/m december 2016. Voor goed overzicht staat één week op twee pagina's, door het handzame A5 formaat kun je de agenda overal mee naar toe nemen. De agenda is geïllustreerd met full colourfoto's en heeft een duurzame hardcover gebonden met ringband, waardoor hij gemakkelijk open blijft liggen op de betreffende week.
Om eerlijk te zijn, vind ik de voorkant(en) van deze agenda nooit zo geweldig maar aangezien hij meestal open ligt op mijn bureau, neem ik dat graag voor lief ;)

Je kunt de Organizing Agenda hier bestellen en via de bestellink kun je ook enkele bladzijden van de agenda inzien.

Reacties

  1. Die agenda beviel mij altijd heel goed. Het laatste jaar had ik een andere, maar ik wil voor volgend jaar graag weer deze.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Marijke, hij ziet er weer prachtig uit deze keer!

      Verwijderen
  2. Vind het altijd wel fijn als de agenda op zondag begint (principe/gewoonte denk ik)
    Ga dan toch voor de andere of de lekker leven agenda. De lijstjes kunnen ook nog wel eens een frustratie worden, wij kunnen opt moment niet veel. Moet dus ook niet veel willen..
    Groet, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, snap ik hoor Maria. Dat had ik ook liever gewild maar toch is deze agenda erg handig.
      Sterkte met alles. Genoeg is soms genoeg ;)

      Verwijderen
  3. Ziet er leuk uit.
    Mijn agenda is wat saaier. Ik maak er zelf een.
    Gewoon een a4 met alle dagen vd week met ruimte eronder om alle huishoudelijke dingen in te vullen die ik wil doen of verplichtingen die we hebben.
    Daarnaast een a4 met een weekmenu, niet vergeten etc. Dit laat ik inbinden (in een ring). Achterin nog 12 bladen om maandelijks de uitgaven bij te houden.
    Voor mij de meest ideale agenda. Ligt altijd op het aanrecht of in de lade.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk idee om zelf een agenda te maken. Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit aan gedacht.

      Verwijderen
  4. Ik had er nog niet van gehoord. Ik heb net al een agende gekocht. Ik vind de vrolijk agenda altijd gezellig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ken ik nog niet Yvonne, ik ga hem eens opzoeken.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat je hem terugziet onder het bericht!
Wanneer je anoniem wilt reageren, is het wel fijn als je even je voornaam vermeldt!